The thoughts inside me

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av illy - 13 februari 2010 05:04

Natt eller tidig morgon är det nu när jag skriver detta blogg inlägg och jag är klarvaken som en gris och har inte sovit en blund..

Vad ska man göra åt det egentligen?

Måste nog ta mig en tur till apoteket och hämta mina sömnisar därifrån. Måste verkligen få detta fixat.

Klarar inte av detta längre. Har tusen tankar i min skalle oxå och det tär på mig.

Tankar om situationer jag själv har satt mig i och om andra personer.


Vad ska man egentligen göra med dom viktigaste situationerna man har satt sig i? Det är ett getingbo i min hjärna just nu och jag blir galen av det.

På måndag blir det en tur till stan och shoppa pennor och ritblock och skisspapper för jag har bestämt mig för att ta upp detta med ritande och tecknande..

Det är faktiskt rätt kul när man sitter där och har tusen tankar och försöka få ut det i bild.



Armin vet hur man tar och gör en glad i alla fall med musik.

Jag avgudar den där videon.
Jag vill fara på en stor trancefest..

Men det är så mycket annat jag måste ha pengar till just nu.


*Ev Flytt

*Datastuffs

*Körkort

*Xbox 360

*Dj Saker


163 dagar kvar till PDOL 2010.

Ska bli kul att få uppleva Kent här i Piteå för en gångs skull. Jag trodde faktiskt inte att dom skulle komma hit i sommar men tji fick jag.

Nu saknas det bara att Hammerfall skulle komma hit igen eller något annat bra metalband som jag gillar så blir det mer perfekt.

Eller kanske detta band som jag har börjat lyssna mer och mer på?



Its in the water baby!


Det är med en tår jag säger detta..

Jag har nu sett alla säsonger av one tree hill på 9 dagar. o.O

Vad ska man nu se?

Kanske ska börja sträckse skins, Greek, Heroes, the secret life of the american teenager eller rent av Lost?

Jag har verkligen för mycket ledig tid har jag märkt.


Nu börjar OS förövrigt.


Den enda sporten som betyder är ishockey och natten den 21/2 klockan 06.00 svensk tid så är det Sverige - Finland på tv. Det ska bli underbart att se sverige krossa finland i hockey.

Kanske man skulle ha unnat sig några öl till den matchen.


Hej hopp tjopp jag är en trasdocka som är en knasig individ som säger blubb blubb.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards